مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

در روزهای اخیر، به‌‌ همان میزان که اظهارات مقامات اسرائیلی درباره حمله احتمالی به ایران شدت یافته، مخالفت‌ها با آن نیز افزایش پیدا کرده است. این مخالفت‌ها که از مقامات امنیتی آغاز شد و به مقامات دولتی سابق رسید، اکنون در حال راه یافتن به سطح توده مردم است.

به گزارش «تابناک»، روز گذشته در اقدامی کم‌سابقه، صد‌ها تظاهرکننده خود را به نزدیکی خانه «ایهود باراک»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رسانده و اعتراض خود را به سیاست‌های جنگ‌طلبانه این رژیم اعلام کردند.

پایگاه خبری «آروتز شوا» گزارش داده که تظاهرکنندگان شعارهای «نه به جنگ» و «نه به حمله به ایران» را سر داده‌اند. البته این تظاهرات تنها به همین شعار‌ها محدود نشده، زیرا بر پایه این گزارش، یکی از تظاهرکنندگان که تصویری از باراک در لباس افسران آلمان نازی را به دست داشته، توسط پلیس بازداشت شده است. 

در میان شرکت کنندگان در این تظاهرات، برخی چهره‌های سیاسی اسرائیلی نیز حضور داشته‌اند؛ از جمله «زهاوا گالون»، رئیس سازمان «مرتز» که در سخنانی گفته: «دولتی که نمی‌داند چگونه آتش را مهار کند، نباید اجازه یابد وارد جنگ شود. این حماقتی گزاف است که عملیاتی انجام دهیم که همه کار‌شناسان و متخصصان بر این باورند، شانسی برای موفقیت در آن نیست».

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که مخالفت‌های عمومی با سیاست‌های جنگ‌طلبانه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رو به افزایش است.

بنا بر این گزارش، در نظرسنجی که به تازگی نتایج آن از کانال ۱۰ تلویزیون رژیم اسرائیل پخش شده، ۴۶ درصد از پاسخ دهندگان مخالفت خود را با حمله به ایران اعلام کرده‌اند. این در حالی است که تنها ۳۲ درصد با انجام این کار موافق بوده‌اند.

 

همه این تحولات در حالی روی می‌دهد که به باور برخی تحلیلگران اسرائیلی، نتانیاهو می‌کوشد با رسانه‌ای کردن بیش از پیش موضوع جنگ با ایران، افکار عمومی را با خود همراه کند؛ اما آن گونه که به نظر می‌رسد، سیاست‌های وی نتیجه‌ای معکوس داشته است!

 

در روزهای اخیر، مقامات امنیتی و دفاعی رژیم صهیونیستی و همچنین «ایهود اولمرت»، نخست‌وزیر پیشین این رژیم نیز با اشاره به موضوع تهدیدهای اخیر، هشدارهای جدی را نسبت به هر گونه اقدام نظامی علیه ایران به مقامات این رژیم داده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:16 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 320
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 525782
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1